HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Csúzda

2010.05.07. 00:00 Gzsolt

Minden bizonnyal feltűnik majd a lelkes olvasónak, hogy mára az első futólépések megtételét terveztem, s a valóság mégis jelentősen eltér a terveimtől. Ennek két magyarázata létezik. Az első meglehetősen pórias. Ma este elfoglaltságom lévén, igyekeztem gyorsan letudni a min 45 perc mozgást. Ezt pedig a legegyszerűbben egy kerékpár nyergében tudom abszolválni úgy, hogy fejem ne az első leosztás Texas Hold’m alkalmával koppanjon az asztalon. Persze ez érthető.

De itt jön a másik sokkal magasztosabb cél. Fülembe jutott a hír, hogy az Árpád híd – Északi Vasúti Összekötő híd magasságában a parton (de mindenképpen a kerékpár út vonalában) nagy mennyiségben rajzó muslicák igencsak unatkoznak. Márpedig ez olyan természetű dolog, ami már csak humanitárius megfontolásból sem maradhat így. Ezért hát beleerősítettem, hogy már izzadt testel, de legfőképpen verejtékben bő kopasz homlokkal örvendeztessem meg őket. Mit ne mondjak osztatlan sikert arattam. (Értem ezalatt, hogy egy raj sem volt hajlandó feloszlani érkezésemet látva.) Élvhajhász muslicák százai hódoltak a régóta szunnyadó vizicsúzda szenvedélyüknek homlokomtól egészen a szemem könnytengeréig. Külön örömet szerzett számukra, hogy így extrém sporttá avanzsált a kerékpározásom, mivel szemem többet volt csukva mint nyitva. A túra egyébként annyira jól sikerült és a kerékpár út is kifejezetten jó, hogy ígéretet tettem, hogy hamarosan visszatérek.

 

Az útvonalat hamarosan publikálom.

 

íme: 

http://connect.garmin.com/activity/32874254 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr681982361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunyi74 2010.05.08. 07:47:55

Szerintem a muslicákat hasznosítani kellene.
Mondjuk muslicapálinka?
Hajrá
süti beállítások módosítása