HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Fél vegyes

2010.09.15. 00:30 Gzsolt

Kétséget kizárólag mindenkinek egészen más asszociációja támad majd ezen cím olvastán mint amiről jelen bejegyzés valójában szólni fog. Történt ugyanis, hogy egy reggelen (tegnap) az ébresztő szűnni nem akaró pityegését követően kikászálódtam az ágyból és a nekiláttam a szokásos rutinnak: Meglátogattam a mosdó mosdásra és nem mosdásra szánt részét, majd miután magamhoz vettem az antioxidáns tablettámat, magamra öltöttem „munkaruhámat”, lementem a sarki kocsmába, hogy megigyam … és itt tér el a történet. Mert ugye nem a sarki kocsmába tértem be elfogyasztani a fél vegyest. Hanem a futást gyakorlandó, kerékpárra pattantam. (Az a baj, hogy a kerékpár annyira csábító minden reggel, hogy nem tudok neki ellenállni. Majd igyekszem ezt az affért mások előtt titokban tartani.) Amikor már félúton jártam a sziget felé kikristályosodni látszott a megoldás, hogyan lehetne titkos szeretőmmel (kerékpárommal) is megtartani viszonyunkat és az elkötelezettségemnek is eleget tenni. „Mi lenne, ha elmennék a Margit-szigetre. Ott lezárnám a kerékpárt. Futnék egy kört. Majd visszaülnék a kerékpárra és hazamennék.” Igazán jól hangzott. Mind a futás, mind pedig a kerékpározás boldog volt. A tervbe természetesen apró hiba csúszott. Egy teljes sziget kört csak a félistenek képesek lefutni, és az én (még) nem vagyok, ezért a sziget felénél vissza kell fordulnom, hogy a kerékpáromnál leheljem ki utolsó leheletemet. Egy fél szigetkör. Hát ilyen az én fél vegyesem.

Persze hazaérkezve örömmel nyugtáztam, hogy sikerült életem első „threesome”-ján részt vennem. Kerékpározás, futás és Én egy reggelen!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr32309215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakonyibetyár 2011.02.05. 08:09:22

Hi Zsolt,

nem akarok ünneprontó lenni, de ha ilyen ütemben javul a futómennyiséged, mint ahogy a blogod frissíted, akkor nehezen lesz meg a félmaraton :-) Az ultramaratonról meg nem is beszélek ;-)

Gzsolt 2011.02.07. 05:50:32

Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edzesek szama is csokkent. Ez termesztesen nem tantorit el az iden tavaszi felmaratontol. Azert koszonom a figyelmeztetest. Majd megrazom magam. :)
süti beállítások módosítása