HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

A Partraszállás

2010.05.13. 00:00 Gzsolt

Mivel a bokám továbbra sem szuperál tökéletesen mára a kerékpározást ütemeztem be. A táv igen kellemesnek volt mondható, mivel valahol a teljesítettség 90%-ánál meg kellett volna állnom unokatestvéremnél, és súlyos pusztulást előidézni a vastagkolbász puhakenyér állományában. Még soha oly elszántnak nem éreztem magam, mint ma. Talán a partra szálló amerikai katonák érezhették ennyire sürgető kényszerét a homokos partszakasz elhagyásának, mint én ma este, amikor a terített asztallal ellentétes irányban nyeregbe pattantam. Minden idők (eddig) legjobb részeredményeit produkáltam. (Ez az óra maga a csoda. Ezek Kenyában nem tudják, miről maradnak le a technika hiányában. Valószínű csak az olimpiai dobogóról nem.) Már jócskán visszafelé tartottam, amikor a messzi távolból dörgésre lettem figyelmes. Oda se neki ez csak a tüzérség. Így hát még komolyabb tempót diktáltam. Sajnos azonban belőttek. Először csak apró cseppekben, majd egyre hevesebben kezdet esni az eső. Gondoltam, mivel már most is csurom verejték vagyok igazából mindegy hogy a víz mely oldalról áztatja csatakossá ruházatomat. De ekkor következett el a vég. Megannyi repeszhez és géppuska golyóhoz hasonlóan megszórtak jéggel. Először csak egy kettő koppan a fejemen, végül Tom Hanks sisakjának éreztem a fejem a Ryan közlegény megmentésének nyitó, partraszállós szakaszában. Úgy kopogtam fejemen a jégdarabok mint az ominózus sisakon a repeszek és golyók. A jelentős különbség köztem és a sisak között, hogy ő fémből van én pedig nem. Tudom most mondhatjátok, hogy a sisak zöld is. Nos … Nem láttátok a jég méretét és a fejem színét sem. De inkább ne is bolygassuk a fájó múltat. Természetesen az edzést a gyengélkedő sátor azonnali meglátogatásával megszakítottam, és szakadó eső ellenére és a bámész, eresz alá behúzódott, városi kerékpárosok szeme láttára hazatekertem. Itthon egy gyógyító fürdő orvosolta sebeimet. Csak a finom puha kenyér és az ízletes gyulai kolbász után sóvárgó gyomrom panaszos korgását tudnám feledni.

 

A mai nap a Gyulai-csata néven fog elhíresülni:

http://connect.garmin.com/activity/33180154

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr872001667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sunyi74 2010.05.14. 23:03:19

Zsolti! Továbbra is támogatom az elhatározásod!
/Bár most is a Pengőék féle kolbászt zabálom. Tudom hogy ez téged nem érdekel./ Többször megjártam magam is pl. a Gyula- Békéscsaba távot gyalog kicsit futva-kicsit nem. Az oda 13, vissza 13 km.. Félúton Narancsban egy sör, és máris 20-nál kevesebb van hátra.
Szólj ha segíthetek!!!

Gzsolt 2010.05.15. 00:06:36

Nos ilyen egy jóbarát. Segít a bajban. Ötletekkel, tanácsokkal. Még akkor is ha gyuláról ellesett technikával készült, álcsabai kolbásszal tömi a hasát. De én a Narancsba semmi esetre sem merek egyedül lemenni mert még olyan hölgyet invitálok meg sörre, aki férfi. Volt már rá precedens. Igaz akkor kocsmaköröket futottunk, valhogy igy: "Csapos! Még egy kört!"

vörös g 2010.05.16. 12:34:23

Azért azt nem feltételeztem rólad, hogy megfelelő fejfedő nélkül állsz ki a futás közbeni elemi támadások ellen. Ejnye, ejnye! Látom nem tanulsz, anno egyszer már kaptál tanítást ebből, mikor is a napsütésnek estél áldozatul egy cabrióban. Ez ugyanaz, csak negatív előjellel. Légyszives acélbéléses, napsugarakat visszaverő sityakot beszerezni. Ezekben a csoda boltokban biztos árulnak ilyet is, az elemi károk kivédésére!
süti beállítások módosítása