HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Megcsináltam!

2010.09.06. 00:00 Gzsolt

Sosem gondoltam volna, hogy valaha is képes leszek erre. Emlékszem vágyakozó pillantásaimra gyaloglásaim során, amikor a mellettem elfutók távolba vesző alakja után tekintve sóvárogtam az általuk nyújtani tudott teljesítményre. És elérkezett a nap! Ma lefutottam életem első Töölönlahti-i körét. Igaz mindössze 2,3 km-ről van szó. Mégis… Folyamatosan, megállás nélkül, kocogva körbeértem. Valahogy már a szálloda recepciójának elhagyását követően éreztem ma valami nagy dolgot fogok véghezvinni. Visszaérkezésemkor igazi, őszinte örömet éreztem. Ha ilyen egy kis ember kis célját teljesíteni milyen lehet megnyerni egy versenyt? Kezdem érteni a meghatottságukat. A következő cél a szigetkör. Az 5,3 km. De egyenlőre ennek is sokáig örülni fogok.

1 komment

Címkék: futás

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr982277562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vörös g 2010.09.18. 11:09:48

Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök.
Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátrixba! Kinek mi jut.
süti beállítások módosítása