HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Valóság

2010.02.22. 00:00 Gzsolt

A tegnap esti repülőúton utána számolva ráébredtem a szomorú valóságra. 2010. szeptember 5-ig már csak 6 hónap és 13 nap van hátra. Mivel eddig a februárt a „fogyjunk le, hogy ne menjen tönkre egyik izületünk se” fázisnak szenteltem, - mondanom sem kell, nem túl nagy sikerrel - úgy határoztam, hogy ma este nekifogok az munka nehezebb végének is. Ha szépíteni szeretném, akkor azzal kezdeném, hogy reggel 6:50-kor (Magyar idő szerint 5:50-kor !!!) már a buszon zötyögtem a munkába, ezért nem voltam fizika teljesítőképességem csúcsán, de sajnos az alant olvasható teljesítményen ez a szépítés oly kevés, mint anyahajó farán egy ponthegesztés.

Este megérkezve a Crown Plaza Hotel-be gyorsan átvedlettem sportemberré és már viharzottam is le a konditerembe. Erre a hétre kifejezetten a Crown Plaza volt tervezve, mivel itt sokkal színvonalasabb az edzőterem. Rövid adminisztrációt követve már ugrottam is a „kezes lábas” masinára. (Ez az a valami, amin az ember úgy csinál, mintha gyalogolna, és közben a kezével egy botot mozgatva rángatja maga alatt a talajt. Később majd biztos megtudom a nevét is.) A megfelelő hangulat eléréséhez kiválasztottam egy AC/DC albumot, mert ugye mégsem gyalogolhat az ember Frank Sinatra-ra. Még le találnék táncolni a masináról. Szóval fel a gépre és nekifogok a sétának. Ennek köszönhetően felvillannak előttem a számok. Ezek arra szolgálnak, hogy az elektronika előnyeit kihasználva beállíthassuk, mégis mit szeretnénk csinálni. Hegyet mászni, gyalogolni, lovagolni, vagy vitorlázni. Mindezt egy és ugyanazon gépen. Ki is választottam a Fat Burn (direkt forditásban: Zsír Ég) funkciót, miközben jobb szememmel lopva ellenőriztem a porral oltó helyzetét. Az idő intervallum húsz perc automatikus, nem állítható. Gondolom ennyi idő kell a tűzoltóknak a helyszínre éréshez. Hatalmas elánnal nekifogtam a munkának. Repült az idő. Egészen 3 percig, amikor is a számlálóra tekintve gyanakodni kezdtem a gép megbízható működésére. Újabb perc elmúltával már kezdett is homályosodni a kijelző. Na, gondoltam igazam volt ez a gép nem jó. Később sajnos kiderült, hogy a géppel semmi probléma nincs mindössze a rólam patakzó izzadság függönyön keresztül opálosodtak meg a számok. Gyorsan törölközőt ragadtam és elhárítottam az akadály. Ekkor vettem észre, hogy a szoba szellőztetésével lehet valami probléma, mert kezdett elfogyni a levegő. Még szerencse, hogy képzett – majdnem végzett – épületgépész vagyok igy azonnal tudtam, hogy itt csakis a ventilátor lehet a ludas. Annak is az a baja, hogy nem egy lélegeztető gépé és nincs közvetlen az én tüdőmre kötve. Ekkor már az elérhetetlennek tűnő 10 perces időnél tartottam. Gondoltam hurrá már csak még egyszer ennyi és végeztem a mára tervezett ELSŐ feladattal. De sajnos a 11.-már sehogy sem akart közeledni és valahol a 11 és 12 között úgy határoztam, hogy nem szeretném az estét az intenzív osztályon tölteni ezért feladtam. Leszálltam a gépről és maradék önbecsülésemet összekaparva megpróbáltam a legkevesebb zihálással eljutni a liftig. Sikerült. A szobában bezuhantam az ágyba és azon küzdöttem, hogy meggyőzzem a tüdömet jobb neki odabent. Úgy öt perc (Na jó nem szépítek 15. Tekintsük elírásnak) múlva felöltöttem az úszónadrágomat és lementem úszni egyet. A szokásos 20 hossz a szokásos módon jól ment. El is gondolkoztam a maraton leúszásán, csakhogy ahhoz elég sok utcát fel kellene bontani Budapestent.

A mai nap teljesítményének fényében újabb tervet kell kidolgozzak. Azt hiszem a kezdeti 2 év mataron, majd 6 hónap félmaraton módosulni fog. Erre hétre mondjuk így: 20 perc a kezes lábason.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr661980822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása