HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

A Fecskéknek Menniük Kell

2010.05.21. 00:00 Gzsolt

Mielőtt lelkes amatőr zöldpártiak a küszöbömhöz láncolnák magukat, midőn bottal fecskefészkeket leverő Zsoltot vizionálnak maguk elé, szeretném megnyugtatni az olvasóközönséget. Nem, nem a madárpiszok bőszített fel. Nem is a közelgő telet jósoltam meg, és az aggodalom hangján szóltam, hogy a vándormadaraknak mihamarabb útra kell kelniük. Különben is, a tavasz éppen hogy csak elkezdődött. Épp csak túl vagyunk a szeszélyes áprilisi időjárással bíró májuson. Egyszerűen csak túl vagyok a teszten. Ha már nem emlékszetek, olvassatok visszább egy bejegyzést. Szóval a mai napot a „sej a mi lobogónkat fényes szellők fújják” jegyében edzettem végig. A teszt sikeres mivolta alapvető fundamentumokat ásott alá. Ha a korábbi napon nem „kényeztettem” volna magam egy fehérnemű viselésével akkor az általa okozott bőrérzékenység hiányában, bizony tökéletes tünetmentes edzést hajthattam volna végre. Be kell vallanom, szeretem magam, így ahogy vagyok: kellően sarkosan, egyesek szerint kockafejűen. De amikor a világnézetemet és az alsógatyákhoz fűződő ragaszkodásomat alapjaiban ingatja meg egy teszt, el kell gondolkozzam vajon nem kellene-e esetleg egy két sarkot csorbítani, kicsit gömbölyíteni. Még az is lehet, hogy a futás átalakít? Hát mi lesz így velem? Elhagynak barátaim, kitagad családom? Inkább nem is szaladnék ennyire előre. De azért a „zokni nélkül cipőt húzok” tesztet már nem csinálom meg. Mondom, szeretem magam, ahogy vagyok….. (voltam)  

4 komment

Címkék: edzés futás világnézet ruházat

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr252026789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vörös g 2010.05.26. 21:54:35

Minek is fegyvert veretni belőled, arany öntudat! Ugye, hogy ugye??
Vigyázni kell ezzel a futással a végén még felszabadít!!
Azért azt megvárom, amíg nem párban teregeted a futózoknid, hanem össze-vissza!:-)
Zokni nélkül cípő, én kipróbáltam anno, mivel az egy hónapos nyugat-európai körúton nem volt már tiszta zoknim. Na a cipőm mellett nem lehetett aludni még a szabad ég alatt sem, de azóta sokat fejlődött a sportcipő ipar, ez 20 éve volt, így bizakodhatunk.

csabai vértyúk 2010.05.30. 22:38:45

Szép ez a paradigmaváltás, de mintha a legutóbbi edzés előtt alsóra került volna a cicanadrág. Vagy csak nem figyeltem eléggé?

Gzsolt 2010.06.01. 10:17:19

@csabai vértyúk: Ott a pont "figyeltem". Még nem tudom, hogy illő fecskementesen átöltözni előtted vagy nem?

bakonyibetyár 2010.06.01. 18:53:41

"Nem is a közelgő telet jósoltam meg", már bocs de nem úgy van, hogy "egy fecske nem csinál nyarat", azaz max. a közelgő nyarat tudnád megbecsülni, bár igaz, hogy télen sincs sok fecske. Ennek kapcsán eszembe jutott a klasszikus fecske tökkel sztori, és ha jobban belegondolunk, akkor annak a filmnek is van köze a futáshoz... :-)
süti beállítások módosítása