HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Aggodalom

2010.09.08. 00:00 Gzsolt

Szeretnék megnyugtatni minden kedves érdeklődőt, hogy aggodalomra semmi ok. Igaz hogy az elmúlt napok során tejesítettem 7 km-t futva (részletekben, csekken befizetve) valamint tegnap este Hannu szíves invitálásának eleget téve 3 km dombra fel dombról le homoktalicskázást. Ez utóbbi sajnos, elveszett a Garmin GPS óra ködében ezért bizonyítani, dokumentumokkal alátámasztani nem vagyok képes. Pedig a mérési adatok szerint több mint 3 km-t gyalogoltam, mindezt 167-es átlagos pulzussal. Az óra szerint ez 90% terheltség volt. Itt nyílván számítási hiba van, én legalább 115%-nak éreztem. Ebből kifolyólag tegnap sikerült elérném a zéró kalória egyenleget. A futás mindössze 317 kalóriáját megfejeltem a talicskázás 828-ával, s a káros anyag bebocsájtást saláták és fehérje formájában (szerintem) sikerült 1100 kalória alatt tartani. Kicsit gyanús is, hogy mostanában a ham-lett kifejezetten ízletesnek, csaknem mennyei mannának számít. Mindez persze említésre sem méltó, hacsak az ember fia arra nem ébred, hogy egy lyukkal beljebb kell csatolnia az óraszíjat. A nadrágom övével ilyen bátor cselekedeteket még nem merek megkockáztatni. (Igaz nem is tudnám.)

Ezúton szeretnék mindenkit megkérni, ha találkozik velem nyugodtan köszönjön. Nem önmagam árnyéka érkezett meg hanem én magam. A férfiakat megkérném a túl erős kézfogás mellőzésére, a nőket pedig a bátorító ölelésre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr802279827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabai vértyúk 2010.09.09. 09:27:09

Na most már kezdek komolyan aggódni. Ne hagyd, hogy kórosan lecsökkenjen a testzsír szinted! (Van egy új, kipróbált csokis-kuglóf receptem.)

Gzsolt 2010.09.09. 09:36:38

Igazán jól hangzik. Tegnap rongy ember voltam. Megettem három darab csokis nápolyit. (Az arányok végett: 100 gramm felvágott 180 kalória. 1 db nápolyi (kb. 8-10 gramm) 44 kal.) A kuglófba már bele sem merek gondolni.
süti beállítások módosítása