HTML

Linkblog

Egy kezdő futó megpróbáltatásai

Ez a blog hivatott beszámolni minden gyötrelmemről, amin keresztülküzdve magam, végül nulla tapasztalatról indulva 2 éves terv eredményeként lefutom a maratoni távot. Az óra ketyeg. A határidő vészesen közeleg. 2011 szeptember. Tik-tak-tik-tak.

Friss topikok

  • Gzsolt: Igen nos szerencses esetben csak a blog-bejegyzesek maradtak volna el, de sajnalatos modon az edze... (2011.02.07. 05:50) Fél vegyes
  • vörös g: Ugye, hogy ugye?! Kis élet= kis örömök. Én már annak is örülök, hogy reggelenete betalálok a mátr... (2010.09.18. 11:09) Megcsináltam!
  • vörös g: Ember, küzdj és bízva bzzál!! (2010.09.18. 11:04) Közlekedésmatek
  • vörös g: Jaj, jaj, jaj! Nagy a baj! Szegény, szerencsétlen! Javaslom látogass Puszira és állj meg a kapumba... (2010.09.18. 11:03) Világ Terhei
  • Gzsolt: A Kusturica film nekem is eszembe jutott, de egyenlőre ezekről a magasságokról még ábrándozni sem ... (2010.09.14. 10:58) Másodállás

Határ a Csillagos Ég

2010.05.10. 00:00 Gzsolt

Miután valamennyi szükséges, és elengedhetetlen kelléket megvásároltam a futáshoz, ami egy olcsó sport, számot vettettem magammal. (Éppen az olcsósága miatt választottam. A másik alternatíva a golf lett volna. Mielőtt valaki a 2-es golfra, a német autóipar remekére gondol, ami enyhén adagoló problémás és ezért „sport”-ból heti rendszerességgel toljuk be a szervizes szakihoz, helyett a szép zöld gyepen, világos nadrágban, galléros pólóban, kesztyűvel a kezünkön sétálgatás és egy fehér labda 10 cm átmérőjű lyukba jutatása egy több hektáros területen, célú tevékenységre gondolok. Tehát a zöld gyepes golf egy kicsit drágább lett volna. De még az sem vetekszik az autós verzió csillagászati összegeivel.) Akkor tehát mivel a futás olcsó sport, mert csak egy cipő kell hozzá és egy út, a költségek már meg is állapodtak úgy 200 ezer forint magasságában. Ugyanis elengedhetetlen szükségét láttam egy a pulzusomat mérni képes GPS-szel felszerelt órának, (Garmin. Erről még majd beszámolok) futócipőnek, futó pólónak, futó nadrágnak, (ebből persze azonnal kettőt, egy „cicásat” és egy konzervatív külsővel ellátott „cicásat”. Ez olyan, hogy egy cicanadrágot összevarrtak egy normál rövidnadrággal. Nagy előnye, hogy meleg. És a másik, hogy annak NEM nézek ki benne. ) futó zokninak (ahol a jobb és bal lábra való meg van különböztetve. Biztos azért, hogy, amikor a fáradtságtól már gondolkozni is képtelen vagyok, akkor tudjam: L – R – L – R… így következnek egymás után a lábak). Tehát a minimálisan szükséges kellékek beszerzését követően kész voltam a sportnak szentelni magam. Csaba barátom teljesen helyesen állapította meg, hogy az általam elköltött összeg, szerinte az olimpián maraton futás rendszeres várományosaként számon tartott kenyai futó falujának valószínűleg az öt éves költségvetésével vetekszik. Ezért is merem félve kiejteni a számon, hogy a felkészülésemhez használatos kerékpár szállításához még egy Thule vonóhorogra szerelhető kerékpárszállítót is beszereztem. Nagyszerű találmány. Könnyű egyszerű és csak egyszer kell megvenni. Azt a tényt pedig nyugodtan elfelejthetjük, hogy általa az autó fogyasztása 100 km-ként minimum 1 literrel nőtt meg. 500 km = 5 liter gázolaj = 1500 forint. Annyiból meg bárhol lehet kerékpárt is bérelni. De ezt csak halkan, hogy senki meg ne hallja. De mindez a feledés homályába veszett, amikor a saját kerékpárom nyergében száguldozhattam gyermekkorom emlékezetes színhelyein.

 

Erre jártam:

http://connect.garmin.com/activity/32874268

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://futazsolt.blog.hu/api/trackback/id/tr11993865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vörös g 2010.05.12. 20:58:27

Már vártam mikor derül ki, hogy a világ egyik legolcsóbb sportolási lehetőségéből luxus edzést csináltál! Örülök! Nem csalódtam! Bár egy-két "apróság" még bizton állíthatom: hiányzik. Izomlazító, rándulások kezelésére szolgáló méregdrága készítmények, magán klinikai előfoglalás az setleges sérülések kezelésére, lépésszámláló, energiaelégetésmennyiségmérő, és még sorolhatnám. A kenyai olimpikonok szerintem mezítláb, egy szál gatyában futnak, igaz derültséget okoznál ha hasonlóképp tűnnél fel az útszélen.
A zokni bal és jobb jelzése külön jó neked, így teregetéskor még az oldalhelyességet is eltalálod!! Látod mi mindenre bukkan az ember miközben futóbajnokká avanzsál!:-)

Gzsolt 2010.05.14. 00:06:19

Ilyen kenyai futógatyát mutattak is a bolt-ban. Több volt belőllem kint mint bent. Mármint amint annak a ruházatnak takarnia illenék. Talán egy tanga furdőruhához hasonlithatnám miután a combom összedörzsölődése közben, összetekeredik és "bekap".

vörös g 2010.05.16. 12:22:27

A könnyeimtől alig tudok írni, annyira röhögtem!:-) Persze rögtön felsejlett a kép szemeim előtt az "összetekeredik és bekap"-ra! Aztán látni véltem azt is, ahogy egyik lábad kissé megemelve, hátsó fertályod környékét próbálod megszabadítani a felesleges anyagzuhatagtól!! Persze mindezt hátulról szemlélve. Ebből még sérülés is lehet, így jobb, hogy nem a kenyai cuccokat választottad!
süti beállítások módosítása