Miután valamennyi szükséges, és elengedhetetlen kelléket megvásároltam a futáshoz, ami egy olcsó sport, számot vettettem magammal. (Éppen az olcsósága miatt választottam. A másik alternatíva a golf lett volna. Mielőtt valaki a 2-es golfra, a német autóipar remekére gondol, ami enyhén adagoló problémás és ezért „sport”-ból heti rendszerességgel toljuk be a szervizes szakihoz, helyett a szép zöld gyepen, világos nadrágban, galléros pólóban, kesztyűvel a kezünkön sétálgatás és egy fehér labda 10 cm átmérőjű lyukba jutatása egy több hektáros területen, célú tevékenységre gondolok. Tehát a zöld gyepes golf egy kicsit drágább lett volna. De még az sem vetekszik az autós verzió csillagászati összegeivel.) Akkor tehát mivel a futás olcsó sport, mert csak egy cipő kell hozzá és egy út, a költségek már meg is állapodtak úgy 200 ezer forint magasságában. Ugyanis elengedhetetlen szükségét láttam egy a pulzusomat mérni képes GPS-szel felszerelt órának, (Garmin. Erről még majd beszámolok) futócipőnek, futó pólónak, futó nadrágnak, (ebből persze azonnal kettőt, egy „cicásat” és egy konzervatív külsővel ellátott „cicásat”. Ez olyan, hogy egy cicanadrágot összevarrtak egy normál rövidnadrággal. Nagy előnye, hogy meleg. És a másik, hogy annak NEM nézek ki benne. ) futó zokninak (ahol a jobb és bal lábra való meg van különböztetve. Biztos azért, hogy, amikor a fáradtságtól már gondolkozni is képtelen vagyok, akkor tudjam: L – R – L – R… így következnek egymás után a lábak). Tehát a minimálisan szükséges kellékek beszerzését követően kész voltam a sportnak szentelni magam. Csaba barátom teljesen helyesen állapította meg, hogy az általam elköltött összeg, szerinte az olimpián maraton futás rendszeres várományosaként számon tartott kenyai futó falujának valószínűleg az öt éves költségvetésével vetekszik. Ezért is merem félve kiejteni a számon, hogy a felkészülésemhez használatos kerékpár szállításához még egy Thule vonóhorogra szerelhető kerékpárszállítót is beszereztem. Nagyszerű találmány. Könnyű egyszerű és csak egyszer kell megvenni. Azt a tényt pedig nyugodtan elfelejthetjük, hogy általa az autó fogyasztása 100 km-ként minimum 1 literrel nőtt meg. 500 km = 5 liter gázolaj = 1500 forint. Annyiból meg bárhol lehet kerékpárt is bérelni. De ezt csak halkan, hogy senki meg ne hallja. De mindez a feledés homályába veszett, amikor a saját kerékpárom nyergében száguldozhattam gyermekkorom emlékezetes színhelyein.
Erre jártam: